Vacature: Medewerker Klantendienst

Vacature: Medewerker Klantendienst

We zitten vol grote plannen om nieuwe markten te veroveren via innovatie kanalen. Een uitdagende job binnen een vooruitstrevende start-up!

Robinetto is een jonge impact-onderneming met als ultieme doel alle flessenwater uit de wereld te helpen. Wij verkopen en verhuren oplossingen om getapt drinkwater te serveren in bedrijven, scholen, horeca en evenementen. Zo vervangen we op zoveel mogelijke plaatsen flessenwater door getapt water, en hierdoor vermijden we een hoop verpakkingen en transport. Robinetto groeide de voorbije periode snel van vijf naar vijftien medewerkers, en plant ook de komende jaren een steile groei. Bij deze groei hoort ook een goede service naar zowel bedrijfs-als particuliere klanten.

Als medewerker in de klantendienst ben je hét aanspreekpunt voor onze klanten. Je beantwoordt hun vragen, en helpt hen om eventuele problemen op te lossen. Op basis van je klantencontacten signaleer je intern hoe we onze producten en diensten kunnen verbeteren.

Wat doe je concreet?

  • Je werkt mee aan de opstart van onze B2C klantendienst

  • Je beantwoordt de vragen van klanten, zowel per mail als telefonisch

  • Je inventariseert de binnenkomende vragen en problemen, en op basis van deze informatie werk je samen met de business developer, de marketing-afdeling en de product-owner aan permanente verbetering van onze klantencommunicatie (productinformatie, handleidingen), producten en diensten.

  • In een eerste fase rapporteer je rechtstreeks aan de CEO, in een volgende fase kom je terecht in een meer uitgebreid customer service team.

 

Profiel

  • Je hebt ervaring in de omgeving van een klantendienst en/of hebt de nodige feeling en skills om je snel in te werken als klantgerichte medewerker.

  • Je houdt ervan om mensen te helpen, en duidelijke mondelinge en schriftelijke communicatie zijn daarbij jouw grootste troeven

  • Je hebt voldoende praktisch inzicht en verbeeldingsvermogen om je in te leven in gebruikers van onze oplossingen.

  • Je bent vlot 3-talig (NL/ENG/FR)

  • Je hebt zin voor structuur, kennisdeling en transparante rapportage en documentatie

  • Je bent klantgericht en bent je bewust van het belang van een goede service

  • Je kan autonoom werken, en behoudt - ook in stress-situaties - je focus.

  • Je bent waardengedreven, in lijn met de impactdoelstellingen van de onderneming

  • Je denkt in oplossingen, niet in problemen. Dankzij jouw positieve mindset zorg je voor de creatieve oplossingen. 

Wij bieden

  • Pionierschap – Je komt terecht in een start-upomgeving en krijgt op die manier de kans om mee de richting van Robinetto te bepalen.

  • Groeikansen – Je staat mee aan de basis van onze B2C klantendienst

  • Duurzame speler – Door het vermarkten van onze producten bouw je aan betere wereld en een groenere toekomst. 

  • Een faire verloning en een bedrijfscultuur waarin een goede work-life balance cruciaal is.

Solliciteren met CV én motivatiebrief voor 30/01/2023 via solliciteren@robinetto.be

MAAR!

we behandelen alle inkomende kandidaturen binnen de vijf werkdagen (en nemen eventueel ook een beslissing voor de deadline), dus wacht zeker niet tot de deadline!