Robinetto werft aan!

Robinetto is een jonge impact-onderneming met als ultieme doel alle flessenwater uit de wereld te helpen. Wij verkopen en verhuren oplossingen om getapt drinkwater te serveren in bedrijven, horeca en evenementen. Zo vervangen we op zoveel mogelijke plaatsen flessenwater door getapt water, en hierdoor vermijden we een hoop verpakkingen en transport.

We zitten vol grote plannen om nieuwe markten te veroveren via innovatieve kanalen. Wil jij ook een job binnen een vooruitstrevende start-up? Momenteel hebben we deze openstaande vacatures.

  • Installatie- en onderhoudstechnicus
  • Sales Medewerker
  • Marketing Manager
  • Operations Manager
  • Operationele marketeer

Bekijk hieronder de details van de vacatures.

Zoek je eigenlijk een andere job, maar lijkt werken bij Robinetto je wel wat? Dan horen we het graag. Want ook in de toekomst plannen we nog aanwervingen! Spontane sollicitaties zijn dus meer dan welkom via solliciteren@robinetto.be

Wat wij belangrijk vinden over werken bij Robinetto

We leven in 2022, en dus vinden wij het logisch dat we zorgen voor flexibele, leerrijke en werkbare jobs. Dat wil o.a. zeggen:

  • Maximale flexibiliteit om thuis, op kantoor, of waar je ook wil te werken
  • Ben je een ochtendmens, of eerder een middagmens? Bij ons kies je grotendeels zelf je werkuren
  • Ja, we verwachten een straf engagement, verantwoordelijkheid en inzet. Maar neen, wij vinden massa's overuren NIET cool
  • En uiteraard: een correcte verloning

Vacature: Installatie- en onderhoudstechnicus

Om onze impact verder te vergroten zoeken we een voltijdse installatie-en onderhoudstechnicus.

 

TAKEN:

  • Je installeert onze watertaps bij onze klanten. Dit zijn zowel bedrijven, horecazaken, scholen als op evenementen.
  • Je zorgt voor herstellingen, onderhoud en nazicht van onze watertaps bij onze klanten en/of in onze werkplaats.

 

SKILLS / ERVARING / WAARDEN

  • Je beschikt over de nodige technische vaardigheden en basiskennis op gebied van loodgieterij, waterleidingen en elektriciteit, en/of bent bereid je bij te scholen waar nodig.
  • Je hebt creatief technisch inzicht, waardoor maatwerk jou niet afschrikt.
  • Je hebt ervaring met evenementen of bent bereid je daarin in te werken.
  • Je bent klantgericht, stipt en houdt ervan om dingen af te werken.
  • Je kan vlot en correct communiceren met klanten, idealiter in het Nederlands en Frans.
  • Je hebt een collegiale ingesteldheid, maar kan ook zelfstandig werken.
  • Je bent bereid tot occasioneel avond-en weekendwerk
  • Je beschikt over een Rijbewijs B
  • Je onderschrijft de waarden en missie van Robinetto, en wil meewerken aan een meer duurzame wereld met minder afval en overbodig transport.

 

WAT ROBINETTO JOU TE BIEDEN HEEFT

  • Je komt terecht in een jonge, impactgerichte onderneming in volle groei
  • Je werkt in een klein team, met directe communicatielijnen en een maximale betrokkenheid
  • Een job met veel sociale contacten, en technische en organisatorische leerkansen
  • Recuperatie van overuren en een faire vakantieregeling voor een goede work-life balance
  • Een afwisselende job, op steeds weer verschillende locaties
  • Een faire verloning

Geïnteresseerd?

Stuur je motivatiebrief en CV naar solliciteren@robinetto.be voor 30/11/2022. MAAR! Wacht niet tot de deadline, want kandidaturen worden bekeken binnen de 3 dagen na ontvangst, en indien mogelijk nemen we al voor de deadline een beslissing.

Vacature: Sales Medewerker

Als onze sales medewerker ben je een geboren verkoper die zich in verschillende omgevingen thuis voelt en klantgericht kan denken. In een klein team werk je mee aan de verkoop/verhuur van onze watertaps en sta je in voor de planning en opvolging van de dagdagelijkse salesactiviteiten. Zo zorg je mee voor het behalen van uitdagende sales targets en mooie realisaties.

 

Wat doe je concreet?

● Je werkt in ons B2B-segment en bezoekt Horeca-ondernemingen, bedrijven, scholen en organisaties in diverse sectoren

● Je bent het gezicht van Robinetto naar onze klanten toe en het eerste aanspreekpunt.

● Je gaat in overleg met onze klanten en zoekt samen met hen naar de beste oplossing om in hun situatie getapt drinkwater aan te bieden.

● Je werkt nauw samen met je salescollega’s en bepaalt in overleg hoe je onze verkoopstrategie concreet uitrolt.

 

Profiel

● Je hebt een bachelorsdiploma of reeds enkele jaren gelijkwaardige ervaring in een verkoopsfunctie.

● Vlot 2-talig (NL/FR)

● Je werkt zelfstandig

● Zin voor structuur, kennisdeling en transparante rapportage en documentatie

● Inzicht in monitoren en meten van sales-targets

● Waardengedreven, in lijn met de impactdoelstellingen van de onderneming

● Autonoom kunnen werken in functie van doelstellingen en milestones

 

Wij bieden

● Pionierschap – Je komt terecht in een start-upomgeving en krijgt op die manier de kans om mee de richting van Robinetto te bepalen.

● Groeikansen – Je staat mee aan het stuur van ons salesteam

● Duurzame speler – Door het verkopen van onze producten bouw je aan een betere wereld en een groenere toekomst.

● Flexibiliteit – Je werkt zowel van thuis uit als op kantoor en hebt de autonomie om te bepalen hoe je je werk organiseert

 

Geïnteresseerd?

Stuur je motivatiebrief en CV naar solliciteren@robinetto.be

Marketing Manager

Samen met je team leid je de communicatie- en marketinginitiatieven in goede banen en communiceren jullie zo zinvol, efficiënt en doelgericht mogelijk over ons merk en de producten. Bovendien verwerf je marktinzicht en bouw je mee aan onze merkidentiteit. Op die manier slaag je erin om nieuwe markten te veroveren en nieuwe sales te genereren.

Om nog meer klanten te overtuigen van onze duurzame missie en producten, werkt jouw team verder samen met verschillende interne en externe partners.

Wat doe je concreet?

  • Je werkt mee aan de verfijning van onze nieuwe brand-strategie en architectuur, met founders & agency(ies)
  • Implementeren van deze nieuwe algemene gecoördineerde brand-strategie
  • Voorbereiden van de marketing voor onze nieuwe producten en doelgroep
  • Uitwerken en aansturen marketingstrategie i.f.v sales-groei voor de bestaande B2B afdeling. Dit doe je door het uitwerken van gerichte marketingacties, en het ondersteunen van het sales-team met de nodige content en tools.
  • Je bereidt de opstart van een intern marketing-team voor.

    Profiel

    • 5 tot 10 jaar ervaring in gelijkaardige functie in commerciële context
    • Vlot 3-talig (NL/ENG/FR)
    • Zin voor structuur, kennisdeling en transparante rapportage en documentatie
    • Inzicht in monitoren en meten van sales-en marketing-acties
    • Waardengedreven, in lijn met de impactdoelstellingen van de onderneming
    • Autonoom kunnen werken in functie van doelstellingen en milestones
    • Je bent een coachende, motiverende people manager
    • Je denkt in oplossingen, niet in problemen. Dankzij jouw positieve mindset zorg je voor de creatieve oplossingen.

    Wij bieden

    • Pionierschap – Je komt terecht in een start-upomgeving en krijgt op die manier de kans om mee de richting van Robinetto te bepalen.
    • Groeikansen – Je staat aan het stuur van de uitbouw van ons Marketingteam
    • Duurzame speler – Door het vermarkten van onze producten bouw je aan beter wereld en een groenere toekomst.

    Geïnteresseerd?

    Mail je motivatie en CV naar solliciteren@robinetto.be

    Solliciteren voor 30/11/2022.

    MAAR!

    we behandelen alle inkomende kandidaturen binnen de twee werkdagen (en nemen eventueel ook een beslissing voor de deadline), dus wacht zeker niet tot de deadline!

    Vacature: Manager Operations

    We zitten vol grote plannen om nieuwe markten te veroveren via innovatie kanalen. Een uitdagende job binnen een vooruitstrevende start-up!

    Robinetto is een jonge impact-onderneming met als ultieme doel alle flessenwater uit de wereld te helpen. Wij verkopen en verhuren oplossingen om getapt drinkwater te serveren in bedrijven, scholen, horeca en evenementen. Zo vervangen we op zoveel mogelijke plaatsen flessenwater door getapt water, en hierdoor vermijden we een hoop verpakkingen en transport. Robinetto groeide de voorbije periode snel van vijf naar vijftien medewerkers, en plant ook de komende jaren een steile groei.

    Samen met je team zorg je voor een vlotte planning en installatie van onze watertaps. Je stroomlijnt de processen van inkoop, planning, installatie en aftersales. Je coördineert de operaties, en neemt het voortouw in het opschalen van het team planning en installaties. 

    Wat doe je concreet?

    • In de eerste maanden draai je mee in het team planning en installaties als planningsmedewerker.

    • Je ondersteunt en coördineert het bestaande team van vier medewerkers en enkele freelancers.

    • Vanuit deze ervaring stroomlijn je de bestaande flows en processen, en breng je hierin verbeteringen aan.

    • Je stuurt de opschaling van onze operaties aan, zowel op gebied van medewerkers, IT, warehousing, fleet als andere werkingsmiddelen.

    • Je stemt hierover af met het sales-team, en rapporteert aan de CEO.

     

    Profiel

    • Je hebt 5 tot 10 jaar ervaring in gelijkaardige functie 

    • Je bent bereid om zelf de handen uit de mouwen te steken in de eerste fase, en begrijpt hoe je rol als leidinggevende mee evolueert met de grootte van het team.

    • Je bent vlot 3-talig (NL/ENG/FR)

    • Je hebt zin voor structuur, kennisdeling en transparante rapportage en documentatie

    • Het optimaliseren van processen geeft je energie.

    • Je hebt ervaring en/of inzicht in procurement, warehousing, stockbeheer, planning, after sales-service en installatie-services.

    • Je hebt voldoende inzicht in de techniciteit van onze producten en diensten.

    • Je bent klantgericht en bent je bewust van het belang van een goede service

    • Je kan autonoom werken, en behoudt - ook in stress-situaties - je focus.

    • Je bent een coachende, motiverende people manager

    • Je bent waardengedreven, in lijn met de impactdoelstellingen van de onderneming

    • Je denkt in oplossingen, niet in problemen. Dankzij jouw positieve mindset zorg je voor de creatieve oplossingen. 

    Wij bieden

    • Pionierschap – Je komt terecht in een start-upomgeving en krijgt op die manier de kans om mee de richting van Robinetto te bepalen.

    • Groeikansen – Je staat aan het stuur van de uitbouw van ons Team Operaties

    • Duurzame speler – Door het vermarkten van onze producten bouw je aan betere wereld en een groenere toekomst. 

    • Een faire verloning en een bedrijfscultuur waarin een goede work-life balance cruciaal is.

    Solliciteren voor 30/11/2022 via solliciteren@robinetto.be

    MAAR!

    we behandelen alle inkomende kandidaturen binnen de twee werkdagen (en nemen eventueel ook een beslissing voor de deadline), dus wacht zeker niet tot de deadline!

    Vacature: Financieel-administratief medewerker

    DEZE VACATURE IS INTUSSEN AFGESLOTEN

    (Maar spontane sollicitaties blijven altijd welkom)

    We zitten vol grote plannen om nieuwe markten te veroveren via innovatie kanalen. Een uitdagende job binnen een vooruitstrevende start-up!

    Robinetto is een jonge impact-onderneming met als ultieme doel alle flessenwater uit de wereld te helpen. Wij verkopen en verhuren oplossingen om getapt drinkwater te serveren in bedrijven, scholen, horeca en evenementen. Zo vervangen we op zoveel mogelijke plaatsen flessenwater door getapt water, en hierdoor vermijden we een hoop verpakkingen en transport. Robinetto groeide de voorbije periode snel van vijf naar vijftien medewerkers, en plant ook de komende jaren een steile groei.

     

    Wat doe je concreet?

    • In de eerste maanden draai je mee in het B2B-team, leer je de organisatie en de verschillende administratieve processen kennen

    • Je ondersteunt daarna het voeren van de boekhouding en neemt verantwoordelijkheid in de klantenfacturatie.

    • Je zorgt voor de dagdagelijkse HR-administratie en bereidt de payroll voor.

    • Je licht de bestaande processen door en je ondersteunt waar mogelijk het oplossen van administratieve bottlenecks

    • In samenwerking met de manager Operations volg je onze grootste leveranciers van nabij op op het vlak van bestellingen en leveringen

    • Je stemt hierover af met de manager Operations, en rapporteert aan de CFO

     

    Profiel

    • Je hebt (een beetje) ervaring in een  boekhoudkundige of administratieve functie maar vooral een portie gezond verstand en een zelfstandige instelling zijn een must. 

    • Je krijgt energie van de dingen op orde te hebben. Je bent nauwkeurig en graag met cijfers bezig.

    • Je bent bereid om zelf de handen uit de mouwen te steken.

    • Je bent een teamspeler die vlot met verschillende persoonlijkheden om kan

    • Je bent vlot 3-talig (NL/ENG/FR)

    • Je hebt zin voor structuur en transparante rapportage en documentatie

    • Je hebt ervaring en/of inzicht in boekhouding en payroll administratie

    • Je kan autonoom werken, en behoudt - ook in stress-situaties - je focus.

    • Je bent waardengedreven, in lijn met de impactdoelstellingen van de onderneming

    • Je denkt in oplossingen, niet in problemen. Dankzij jouw positieve mindset zorg je voor de creatieve oplossingen. 

     

    Wij bieden

    • Pionierschap – Je komt terecht in een start-upomgeving en krijgt op die manier de kans om mee de richting van Robinetto te bepalen.

    • Groeikansen

    • Duurzame speler – Door het vermarkten van onze producten bouw je aan betere wereld en een groenere toekomst. 

    • Een faire verloning en een bedrijfscultuur waarin een goede work-life balance cruciaal is.

    Solliciteren voor 30/11/2022 via solliciteren@robinetto.be

    MAAR!

    we behandelen alle inkomende kandidaturen binnen de twee werkdagen (en nemen eventueel ook een beslissing voor de deadline), dus wacht zeker niet tot de deadline!

    Vacature: Operationele marketeer

    Als onze marketingmedewerker ben je een echte duizendpoot die verschillende taken op zich neemt en daar graag de verantwoordelijkheid voor draagt. In een klein team werk je mee aan communicatie- en marketingprojecten en sta je in voor de realisatie en opvolging van de dagdagelijkse marketingactiviteiten. Zo zorg je mee voor de vertaalslag van het marketingplan en voor de coördinatie van de uitrol.

     

    Wat doe je concreet?

    • Je realiseert mee onze nieuwe brand-strategie en architectuur, samen met de marketingmanager en externe agencies.
    • Je creëert content en je brieft externe partijen. Daarnaast zet je zelf de campagnes op. 
    • Je evalueert en analyseert deze campagnes en communicaties, en stuurt bij waar nodig. Je werkt hiervoor nauw samen met onze salescollega’s.
    • Je werkt mee aan de implementatie van deze nieuwe algemene gecoördineerde B2C brand-strategie.
    • Je ondersteunt de marketingcampagne(s) bij de lancering van ons nieuwe B2C-product.
    • Je beheert de social media kanalen.
    • SEO en SEA zijn je niet vreemd.

    Profiel

    • Je hebt een bachelorsdiploma of reeds enkele jaren gelijkwaardige ervaring in een marketingomgeving.
    • Vlot 3-talig (NL/ENG/FR)
    • Je integreert op een vlotte manier tekst en beeld.
    • Zin voor structuur, kennisdeling en transparante rapportage en documentatie.
    • Inzicht in monitoren en meten van sales-en marketing-acties.
    • Je hebt een vlotte pen, bent in staat om snel vlotte teksten af te leveren.
    • Je hebt inzicht in de verschillende marketingkanalen, inclusief sociale media.
    • Waardengedreven, in lijn met de impactdoelstellingen van de onderneming.
    • Autonoom kunnen werken in functie van doelstellingen en milestones.

    Wij bieden

    • Pionierschap – Je komt terecht in een start-upomgeving en krijgt op die manier de kans om mee de richting van Robinetto te bepalen.
    • Groeikansen – Je staat mee aan het stuur van de uitbouw van ons Marketingteam.
    • Duurzame speler – Door het vermarkten van onze producten bouw je aan een betere wereld en een groenere toekomst.
    • Flexibiliteit – Je werkt zowel van thuis uit als op kantoor en hebt de autonomie om te bepalen hoe je je werk organiseert.

    Geïnteresseerd?

    Stuur je motivatiebrief en CV naar solliciteren@robinetto.be

    Business Development Manager

    DEZE VACATURE IS VERLOPEN, MAAR SPONTANE SOLLICITATIES ZIJN STEEDS WELKOM VIA solliciteren@robinetto.be

    Het zijn spannende tijden voor Robinetto. Als Business Developer staat je mee op het podium van onze evolutie. Je ontwikkelt een strategie om sales te genereren binnen het bestaande segment, alsook om nieuwe segmenten aan te spreken. Daarnaast tracht je de verkoop te verhogen via een gerichte up-sellingstrategie.

    Je gedrevenheid en goesting om uit nieuwe inzichten nieuwe ideeën voor onze business te halen, is wat telt.

     Wat doe je concreet?

    • Je initieert en coördineert de uitbouw van nieuwe markten. Je brengt de customer journey in kaart en identificeert opportuniteiten. Je zoekt en structureert mogelijke verkoopkanalen, commerciële voorwaarden en de digitale mogelijkheden (vb. webshops, applicaties…)

    • Je coördineert de setup en opschaling van onze distributie, sales en aftersales

    • Je identificeert commerciële opportuniteiten, o.a. door markttrends in de gaten te houden. Je distilleert hieruit ideeën en pitcht ze.

    • Je werkt mee aan de opschaling van onze bestaande B2B-afdeling, met bijzondere aandacht voor Corporate sales.

    Profiel

    • 5 tot 10 jaar ervaring in een gelijkaardige functie in een commerciële context.

    • Je hebt reeds ervaring in het uitbouwen van een klantenbestand voor een nieuw product. Je weet als geen ander wat er komt kijken bij zo’n traject.

    • Vlot 3-talig (NL/ENG/FR) 

    • Zin voor structuur, kennisdeling en transparante rapportage en documentatie.

    • Waardengedreven, in lijn met de impactdoelstellingen van de onderneming

    • Autonoom kunnen werken in functie van doelstellingen en milestones

    • Je bent iemand die kan delegeren, sturing geven en coördineren.

    Wij bieden

    • Pionierschap – Je komt terecht in een start-upomgeving en krijgt op die manier de kans om mee de richting van Robinetto te bepalen.

    • Groeikansen – Je staat aan het stuur van de uitbouw van Robinetto

    • Duurzame speler – Door het vermarkten van onze producten bouw je aan betere wereld en een groenere toekomst. 

    • Flexibiliteit – Je werkt zowel van thuis uit als op kantoor en hebt de autonomie om te bepalen hoe je je werk organiseert

     

    Geïnteresseerd?

    Stuur je motivatiebrief en CV naar solliciteren@robinetto.be

    Solliciteren tot en met 31/01/2022.