Robinetto is sinds de start in 2018 fors gegroeid. Niet enkel in klantenbestand maar ook qua personeel. De ploeg van 6 medewerkers begin 2022 is de voorbije maanden uitgebouwd tot een team van 13. De startup-fase ligt stilaan achter ons en dus werken we aan een verdere opschaling. Feedback van onze klanten, data en inzichten helpen ons daarbij.
Het boeiende groeipad van de afgelopen 4 jaar heeft ons veel geleerd en veel inzichten gegeven. Zowel over de markt, de producten als de noden van de gebruikers. Maar de meest waardevolle feedback zit bij onze huidige klanten. En net daarom hebben we hen deze zomer via een mailing 3 korte vragen gesteld. De resultaten waren echt hartverwarmend.
Waarom kiezen onze klanten voor Robinetto?
1/3de van de respondenten gaf het feit dat Robinetto een impact onderneming is aan als belangrijkste reden. Onze transparantie in koop/huurformules en onze prijs zijn de twee andere belangrijke redenen waarom klanten voor onze oplossingen kiezen.
Hoe hebben onze klanten van Robinetto gehoord?
Zoekmachine Google blijkt dé manier te zijn om Robinetto te vinden, maar ook mond-aan-mond reclame en de acties van ons salesteam blijken belangrijke factoren.
Zouden onze klanten Robinetto ook aanbevelen en waarom?
Maar liefst 97% van de respondenten zegt hier ja op. De meerderheid zegt heel tevreden te zijn over onze aanpak, ons verhaal als impact onderneming, onze service en ons aanbod. Voor velen is het totaalpakket een overtuigende factor.
Bedankt aan alle deelnemers aan de bevraging. Met deze bemoedigende klantenfeedback kunnen we verder werken aan ons groeiplan voor de komende jaren.
Benieuwd wie de klanten van Robinetto zijn? Een overzicht van onze huidige klanten vind je hier.